1.1. Які існують моделі даних? В чому між ними різниця?1.2. СКБД для створення БД?1.3. З якими об'єктами можна працювати в середовищі даної програми?1.4. Який режим перегляду одночасно мають всі чотири об'єкти: таблиця, форма, запит та звіт?
ЗАВДАННЯ 2
2.1. Для чого призначено таблиці в БД?2.2. З яких обєктів складається таблиця?2.3. Які властивості поля?2.4. Яке поле називають ключовим?2.5. Які існують типи даних та їх характеристика?2.6. Для чого призначено запити в БД?2.7. Для чого призначено форми в БД?2.8. Для чого призначено звіти в БД?
Вас не було на відео-конференції! Записати аудйо-повідомлення з відповідями (https://vocaroo.com/) і надіслати вчителю на перевірку (прикріпити до електронного щоденника)
2.9. (+2 бали) Створення таблиць засобами MS Office Access
Ланцюг слів
3.1. БД - модель даних - ієрархічна - мережева - реляційна - СКБД - Access3.2. Таблиця - запис - поле - ім'я - ........ - ......... - ............ - ..........3.3. Запити - ...... - ...... - ...... - ...... - ......3.4. Форми- ...... - ...... - ...... - ...... - ......3.5. Звіти - ...... - ...... - ...... - ...... - ......
3.6. Обери ДВА різні запитання, на які будете готувати відповідь. Заповни відповідні стовпці таблиці "БД. СКБД. Колекція відповідей. Аудіо-записи"
3.7. Використоовуючи програму для захоплення звуку або будь-який онлайн-ресурс (https://vocaroo.com/), запишіть відповіді. Вкажіть ім'я файлу за поданим нижче зразком3.8. Надішліть аудіо-записи (заповнити форму)
Заоповнити колективно один слайд презентації Бази даних. Системи керування базами даних (колективна презентація)
Завдання. Заповнити один слайд презентації згідно вказаного заголовку обраного вами слайду. Враховується змістовність, візуалізація та відповідність заголовку на слайді
Завдання.
1. Завантажити шаблон за посиланням Словник з теми "БД.СКБД" (шаблон)
2. Створити копію завантаженого Google Документу на власний Google Диск (Файл - Копіювати або на мобільному комп'ютері: три крапки - Доступ і експорт - Копіювати)
3. Заповнити в документі особистими даними: Прізвище та Ім'я учня, клас, е-mail
4. Розгадати ребуси в першому стовпці і заповнити відповідно 2-4 стовпці. В четвертому стовпці створювати посилання на фрагмент тексту Джерело
5. Доповнити таблицю (2-4 рядки) за поданим зразком, додавши відповідно ребуси (генератор ребусів http://rebus1.com/ua/ ) до термінів та їх визначення, які не було вказано в таблиці раніше
6. Відкрити доступ до Google Документу для перегляду (читати) за посиланням. Надіслати посилання на перевірку Форма для звіту вчителю
ЗАВДАННЯ 6
Розгадати кросворд Бази даних. Система керування базами даних (https://learningapps.org/view39672636)
Вас не було на конференції? Розгадати кросворд. Надіслати скріншот
Завдання
1. Ознайомитися з інтерфейсом інтелектуального генератора кросвордів =>
https://products.aspose.ai/words/uk/crosswordmaker/
2. Створіть (згенерувати) кросворд на тему "База даних. СКБД". Кількість слів - не менше 10. Назва - База даних. СКБД
3. Зберегти як - PDF на власний ПК
4. Вкажіть ім'я файлу Кросворд. БД.СКБД. Прізвище та Ім'я учня
5. Встановіть прапорець Показати відповіді. Зберегти як - PDF на власний ПК
6. Вкажіть ім'я файлу Відповіді. БД.СКБД. Прізвище та Ім'я учня
7. Надіслати файли Форма для звіту вчителю
Немає коментарів:
Дописати коментар