Урок 15

Підручник: Інформатика 11 клас. рівень стандартний. Ривкінд Й.Я.,... 2011 рік

ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Запити з параметрами. 

ПЛАН:
1. Повторення
2. Призначення запиту з параметрами
3. Алгоритм створення запиту з параметрами
4. Завдання

ЗАВДАННЯ:
1. (5 балів) ВИКОНАТИ.  Відповіді надіслати вчителю на перевірку в текстовому повідомленні на NZ (індивідуально)
1.1. Вкажіть назву БД? 
 
1.2. Скільки обєктів і які в БД? 
 
1.3. Назва запиту?

1.4. Який тип запиту?

1.5. В якому поданні відкрито запит?

1.6. Скільки полів в запиті?

1.7. Вкажіть назви таблиць, поля з яких було використано для запиту

1.8. Яка умова відбору? За яким полем?

1.9. Яке імя обчислювального поля?

1.10. Який арифметичний вираз в обчислювальному полі?

 Підручник: 


2. ВІДПОВІДАЄМО. Колективно 
Призначення запиту з параметрами (ст. 191)

3. (+3 бали) ВИКОНАТИ.  Відповіді надіслати вчителю на перевірку в текстовому повідомленні NZ (індивідуально)

4. АНАЛІЗУЄМО. Колективно 
Алгоритм створення запиту з параметрами (ст. 195 - 196).

5. (+ 3 бали) ВИКОНАТИ. Працюємо з комп'ютером
  5.1. Завантажити БД Міста України.accdbОзнайомитися зі змістом БД (структура та вміст таблиць)

   5.2. Створити Запит область з можливістю введення з клавіатури назви області і по введеній назві показати міста і чисельність населення в них
Підказка:

   5.3. Створити Запит всього міст з можливістю введення з клавіатури назви області і по введеній назві показати міста і чисельність населення в яких не перевищує 350 тис.
Підказка. 
Два критерії відбору:
- по полю Область запит з параметром
- по полю Чисельність населення  не перевищує 350 тис.

ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ
Працюємо над проектом "Моя школа"

Pr-15.1) Створити Запит Предмет, що буде створювати таблицю - список вчителів з даного предмету, дані про яких потрібні користувачу в даний момент. Після запуску такого запиту на виконання буде відкрито вікно з полем, у якому користувач повинен ввести назву потрібного предмету. Залежно від уведеного значення буде побудована таблиця - список вчителів, які викладають даний предмет

Немає коментарів:

Дописати коментар